Gwarancji udzielamy 12 miesięcy na podzespoły/części oraz 24 miesiące na ramę. W przypadku usterki powstałej w trakcie okresu gwarancji, która pochodzi od producenta jako towar wadliwy (wada ukryta), proszę o zgłoszenie mailowo lub telefonicznie oraz przesłanie dokumentacji w postaci zdjęć usterki/wady. Jeśli ze zdjęć nie będziemy w stanie ocenić usterki wówczas proszę o przesłanie zepsutej części. Po weryfikacji jeśli uznamy że towar był wadliwy bądź miał wadę ukrytą prześlemy nową, natomiast jeśli okaże się że wada wynika z niewłaściwego użytkowania koszty ponosi klient po wcześniejszym poinformowaniu go o sytuacji. Koszt przesłania wadliwej części (zawsze) w jedną stronę ponosi klient, jeśli wada wynika z niewłaściwego użytkowania wszelkie koszty ponosi klient.
Obsługa Klienta
clear
Obsługa Klienta
Kontakt:
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 18:00
Sobota: 9:00 - 13:00
Niedziela: Spędzam czas z rodziną!
Numer telefonu: 693 887 626
e-mail: zamowienia@totalbike.pl
Świerchowa 102, 38-223 Osiek Jasielski
Dostawa:
Darmowa dostawa na wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym powyżej 300 zł!
Płatności:
Karty płatnicze i kredytowe, imoje, blik
Zwroty:
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym. Wybierz odpowiednią opcję w swoim panelu klienta.